w ,

ADV Experience wyposaża centra handlowe w świetlne kasetony

Na zlecenie giełdowego koncernu LPP SA, działającego w branży fashion & style, ADV Experience przygotowała 13 kasetonów dla uruchomionego niedawno centrum handlowego „Odrzańskie Ogrody” w Kędzierzynie-Koźlu. Projekt został zrealizowany dla takich marek jak House, Reserved, Mohito czy Cropp.

Do zadań agencji należało zaprojektowanie i wyprodukowanie podświetlanych kasetonów o łącznej powierzchni ponad 180m2. W realizacji przedsięwzięcia wykorzystano najwyższej jakości elementy, zapewniające maksymalną widoczność prezentowanych brandów.

Do zadań ADV Experience należała produkcja, transport, montaż na elewacji galerii, podłączenie do istniejącego obwodu elektrycznego, jak również stworzenie dokumentacji
technicznej. Całość, od momentu zlecenia do ukończenia i bezawaryjnego oddania prac, zajęła agencji niespełna miesiąc.

Avatar photo

Napisane przez Synergy Concepts

Kaspersky Mobile Security wygrywa test ochrony urządzeń z Androidem

Marka S.A. szuka pracowników. I to aktywnie