w , ,

4Move Vitamin Drink: nowość w portfolio marki

Linia 4MOVE Vitamin Drink to nie tylko trzy nowe oryginalne smaki. To również trzy zupełnie odmienne produkty, które różni dodatek witamin i mikroelementów. Vitamin Drink β-Karoten + witaminy o smaku pomarańczy i passiflory to kompleks witamin A, C i E uzupełniony o betakaroten. Jedna puszka napoju zapewnia 100% dziennego zapotrzebowania organizmu na witaminę A, a betakaroten, witamina C i witamina E zwana „witaminą młodości” pobudzają i wzmacniają organizm, poprawiając jednocześnie koloryt skóry. Vitamin Drink Magnez + witamina B6 o smaku żurawiny i maliny gwarantuje 100% dziennego zapotrzebowania na magnez i witaminę B6, doskonale wpływając na odporność fizyczną i psychiczną oraz na koncentrację. To idealna propozycja do osób, które potrzebują szybkiego uspokojenia nerwów i skutecznego pobudzenia umysłu do kreatywnego wysiłku. Vitamin Drink Witaminy + minerały o smaku czarnej porzeczki i granatu to z kolei kompleks witamin z grupy B (B6, B7, B3, B5, B12) z dodatkiem minerałów: magnezu i wapnia. Taki zestaw gwarantuje wzmocnienie organizmu oraz zapewnia dawkę pozytywnej energii na cały dzień. Jedna puszka Vitamin Drink Witaminy + minerały to także 100% dziennego zapotrzebowania na witaminy B6 i B7.

„Linię 4MOVE Vitamin Drink wprowadzamy w odpowiedzi na stały wzrost zainteresowania zdrowym stylem życia w grupie naszych konsumentek i konsumentów, którego elementem są wyspecjalizowane i skutecznie działające suplementy diety. Jestem przekonana, że nasze nowe produkty precyzyjnie odpowiedzą na ich potrzeby dzięki unikalnym, starannie dopracowanym recepturom.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Wszystkie napoje z linii 4MOVE Vitamin Drink oferowane są w puszkach o pojemności 150 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 1,59 PLN. Produkt jest już dostępny w wybranych sieciach, w okresie kilku tygodni pojawi się w szerokiej sprzedaży na terenie całego kraju.

Wprowadzenie nowych produktów wspierane będzie kampanią w Internecie, szczególnie na portalach społecznościowych oraz promocją konsumencką. Działania wspierające promocję planowane są w wybranych tytułach prasy kobiecej oraz w formie kampanii CPC na portalu Facebook.

Concordia Ubezpieczenia analizuje dane biznesowe w systemie opartym na Oracle Business Intelligence

Platynowa promocja Kan