w , ,

„4Move: rusz 4 litery”. Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki 4Move

Zadaniem kampanii jest dotarcie do konsumentów, którzy cenią ruch i zabawę.  Marka pokazuje, że napój izotoniczny 4MOVE jest doskonałym wyborem dla wszystkich, niezależnie od wieku i rodzaju aktywności, jaki preferują. 4MOVE towarzyszy bohaterom spotów, czyli konsumentom nie tylko podczas uprawiania sportów, ale także w czasie aktywnych spotkań ze znajomymi, wypadów do parku i zabaw na plaży. To zdecydowanie odróżnia 4MOVE od napojów pozycjonowanych wyłącznie dla profesjonalistów, uprawiających sport wyczynowo.

Portfolio marki obejmujące pięć smaków to m.in. dwie nowości na rynku izotoników: wyjątkowy smak Grape oraz 4MOVE Zero% dla tych, którzy kładą główny nacisk na nawodnienie organizmu, zaś uzupełnienie zasobów energetycznych nie jest dla nich elementem kluczowym.

Marka 4MOVE nie unika konotacji z wielkim sportem, wręcz przeciwnie – aktywnie go wspiera jako jedyny Oficjalny Napój Izotoniczny Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

"Rusz 4 litery! Zachęcamy konsumentów do aktywności, a w spocie pokazujemy różne formy, jakie może ona przybrać. Nasz izotonik w nowej butelce jako jedyny na rynku słodzony naturalną stewią, a nie sztucznymi słodzikami to propozycja dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny styl życia.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

15-sekundowe spoty wyświetlane są od 15 czerwca na antenie stacji ogólnopolskich TVN, Polsat, TVN Turbo, MTV, VIVA, Eska TV, VH1, 4fun, Comedy Central, Discovery i AXN (http://www.youtube.com/watch?v=zS31eslDkZg&feature=plcp).

Autorem kreacji kampanii jest agencja Henyo Behrendt, produkcją spotu zajął  się dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Mindshare.

Oracle przedstawia najbardziej kompleksową w branży strategię chmury

MEDFinance finansuje zakupy sprzętowe w Szpitalu MSW w Olsztynie