w

12 kreatywnych studentów otrzymało propozycję stażu!

Na początku czerwca w siedzibie Kompanii Piwowarskiej odbyła się gala finałowa konkursu „Kompania Innowacji”. Zwycięskim projektem została praca przedstawiona przez Szymona Stefańskiego, studenta Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.  Projekt Szymona dotyczył tematu „Jak będzie wyglądał rynek piwa za 10 lat”. Jury zgodnie wyróżniło pracę za jej biznesowe podejście, ciekawą analizę trendów rynkowych,  propozycje nowych rozwiązań produktowych oraz samą formę prezentacji. Tegoroczny laureat tak opisuje swoją drogę po zwycięstwo: "Pomyślałem jakie widzę trendy na rynku, w którym kierunku ten rynek mógłby się rozwijać i następnie stworzyłem prezentację, która nie tylko objęła badania stojące za tymi trendami, ale także ewentualne dalsze rozwiązania na rynku."  I dodaje: "Piwo i Kompania Piwowarska dają mi dokładnie te możliwości, których poszukuję”.

"To już drugi rok z rzędu zachęcaliśmy studentów do wykazania się kreatywnością i nie szablonowym podejściem do biznesu. Tegoroczne prace po raz kolejny pokazały nam, że młodzi ludzie potrafią poszukiwać innowacyjnych rozwiązań nie zapominając równocześnie o biznesowym uzasadnieniu przedstawianych projektów" – powiedziała Barbara Zawadzka, młodszy kierownik ds. personalnych, odpowiedzialna za organizację konkursu. "Chętnie będziemy widzieli laureatów konkursu w naszej organizacji nie tylko podczas 6 miesięcznego stażu – nagrody w konkursie „Kompania Innowacji”, ale także w przyszłości jako pracowników Kompanii Piwowarskiej."

Radosław Pawlak, dyrektor ds. Innowacji w Kompanii Piwowarskiej i jeden z członków jury konkursu tak podsumował drugą edycję konkursu „Kompania Innowacji”: "Tegoroczni laureaci w dużej mierze postawili na wykorzystanie Internetu jako miejsca dokonywania zakupów. Wierzę, że wiele z przedstawionych przez nich pomysłów znajdzie rzeczywiste wykorzystanie w rynku."

Do tegorocznego konkursu stażowego Kompanii Piwowarskiej zgłosiło się blisko 90 osób. Znaczna większość przedstawionych prac dotyczyła tematu „Przedstaw jak będzie wyglądać rynek piwa za 10 lat?”. W finale tegorocznej edycji znalazło się 12 osób, z których każda ma szansę na półroczny, płatny staż w Kompanii Piwowarskiej.

"Ja uwielbiam niekonwencjonalne sposoby poszukiwania młodych ludzi zainteresowanych pracą. Daje to możliwość wykazania się nie tylko swoim CV. Projekt, który przedstawiłam w konkursie „Kompania Innowacji” był dosyć futurystycznym bo dotyczył tego jak będzie wyglądał rynek piwa w 2021 roku" – powiedziała Katarzyna Kasprzycka, jedna z tegorocznych laureatów konkursu.

Do redaktora:
 

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży  osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 r. wyniosła 14,6 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 26,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 4,3 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udziela:

Adriana Borucka

Specjalista ds. public relations

[email protected]

kom. +48 695 590 481

tel. +48 61 667 74 73

fax. +48 61 667 78 50

Wystartował Portal B2B Online – internetowa platforma do zakupów hurtowych dla firm

Nowa chłodziarko-zamrażarka marki Ardo